19 kolovoza 2012

Velika Britanija (Komonvelt), Assange država Ekvator i međusobni odnosi

Zapravo ja ću Vam reći da sam vječito težio otići u Veliku Britaniju ili (Komonvelt Kraljice Britanije), (commonwealth), komonvelt država iz 1948.g. koje čine tu Veliku Britaniju  i ostale zemlje  po ugovoru iz 1948.g.
          Interesirala me Australija.
 Naime smatram da nigdje kao u Velikoj Britaniji, komonveltu nije propagirana takva sloboda stvaranja i mišljenja, da je ja općenito smatram kao zemlju za spas generacija i izlazak iz despotizma svih, a ne samo istočnih zemalja EUROPE.
Toj Kraljici Velike Britanije, odnosno toj zemlji u Europi trebalo bi naznačiti neko priznanje zbog interesa za razvoj zapadnog svijeta. U isto vrijeme državi Italiji i Austro-ugarskoj, bez kojih nebi bilo Amerike i naprednog svijeta, treba isto tako dati priznanje za naseljavanje područja današnje Amerike. koji danas vodi kulturu i razvoj svjetske vrste!? Mislite li da sam Francuze  i njihov Kvebek u Kanadi zaboravio? Ne nisam. Sve države Europe počevši od Španjolske zaslužne su za širenje ljudske vrste na zapad.
A što se tiće Assanga, ma pustite čovjeka neka obitava u državi Ekvador i neka tamo prodaje svoju pamet.

Nema komentara: