12 kolovoza 2012

Prodaja državne imovine Republike Hrvatske

Pozivam se na izjave Medija u RH.

- Transparency International Hrvatska,  g.  Zorislav Antun Petrović: "o privatizaciji javnih poduzeća ne može odlučivati vlada", jer nije ovlaštena!
- Hrvatski Laburisti, stranka rada g. Dragutin Lesar; Ne može Vlada Republike Hrvatske, prodavati imovinu koja nije Vladina već imovina Države Hrvatske, ako za to nema odobrenje Sabora RH, odnosno prije toga u Saboru RH,  usvojene "Strategije upravljanja državom".
        Prema ovim izjavama izgleda da je država Hrvatska "FEUD" i da tamo neki feudalac Milanović uz pomoć posjednika g. Čačića i Linića prodaje svako malo, neki dio svog imanja?
        Može li ovoj vladi pasti na pamet, da pored otočića koje hoće BiH u svoje vlasništvo, preda,  proda za dobre novce i koncesiju,  Brijunske otoke? Pa i oni i ostali otoci i AUTOCESTE su državno vlasništvo i mogu se prodati, predati u koncesiju za 30-35 godina! Što sve ova ekipa na čelu s milanovićem neće izmisliti za prodaju, da pod svaku cijenu ostanu na vlasti!? Dali su  USKOK i Porezna Uprava RH, počeli kontrolirati prihode tih novih SDP-ovih ljudi, sada na vlasti?i
        U pomoć je milanović pozvao još jednog posjednika ministra ... "prometa"... koji posjeduje hrvatske ceste na svim nivoima; autoceste, državne ceste i ..., koje se također mogu prodavati bez pitanja građana čiji je predstavnik i vlasnik ove države, Sabor RH.  Zar taj ministar  misli da će se prodajom cesta povećati prihod ovoj državi?  Jednokratno da, dugoročno ne,  jer će se povećanjem cestarina na cestama u stranom vlasništvu smanjiti promet a država opteretiti vračanjem dugova stranom ulagaču slijedećih 30. godina.
Dali je itko u Ministarstvu uradio studiju ulaganja i dobiti od korištenja cestarina? Dali je itko razmišljao da cestarine na nekim autocestama, smanjenjem cestarina mogu povećati promet a samim tim i prihode od cestarina?
       Može li autocesta Rijeka-Zagreb, mađarska granica, imati isti tretman kao autocesta Zagreb- Beograd?  Povečanjem kapaciteta luke RIJEKA mislim, povećaće se interes istočnih zemalja; Mađarske .Češke, Slovačke,  Poljske,  Rusije ... za promet preko te luke. U relativnom smanjenju cestarina na tom pravcu povećao bi se promet i prihod. Zar netko može biti da ne kažem tako blesav, da ne vidi svoj ali i tuđi strani interes za koncesiju!
S druge strane autocesta Zagreb-Beograd nema tako veliki promet osim u ljetnim mjesecima! Smanjimo cestarine hrvatskim građanima u periodu  studeni - travanj za više od polovice i imaćemo veći prihod, jer će ga plačati Hrvati većim korištenjem tih pravaca preko zime i proljeća!?
Ma za sadašnjeg ministra prometa važno je tko će upravljati zagrebačkim aerodromom, čovjek po njegovom izboru ili neki stručnjak sa Fakulteta prometnih znanosti s međunarodnim iskustvom? Ako zračnu luku Zagreb grade Francuzi, dovedimo stručnjake iz te zemlje, platimo ih i imaćemo garantirane prihode!
       Ovako, sve mi to izgleda kao namještaljka mutnih poslova? Uostalom to je moje mišljenje, za koje me ne može nitko tužiti.

Nema komentara: