16 kolovoza 2012

Nogometni klub Zagreb- Kranjčevićeva ulica

Kao jedan od organizatora i sudionika u ZNG, bio sam prisutan postavljanju spomen ploče u čast formiranja ZNG,  na zagrebovopm stadionu u Kranjčevićevoj ulici. Pratim taj klub i veoma sam na njega ponasan sobzirom na događaje koji su se na tom stadionu zbili 1991.g.
       Danas kad prođem ulicom pored tog stadiona, ne zaboravim te događaje, zastanem, poklonim se ispred ploče, prekrižim i izrazim poštovanmje svim žrtvama domovinskog rata, posebno onim koji su pod zastavom hrvatske države krenuli s tog stadiona.
Još uvijek postoji spomen ploča na te događaje iz 1991.g.
       Čudi me da ljudi koji vode NK Zagreb nisu ponosni na to. Moja je želja da svaki član uprave tog kluba i svaki član kluba prije dolaska u prostorije kluba NK Zagreb, stane pred spomenm ploču ispred ulaza, prekriži se  i sjeti se, da je ona postavljena u čast branitelja.ZNG, odnosno, prvih branitelja  hrvatske države.
Svi oni članovi uprave i kluba koji to nemaju na pameti, mislim da ih ima dosta iz bivše JNA, trebaju napustiti zbog stida taj klub, nije im mjesto tu u tom klubu NK Zagreb.
        Nije na meni, niti sam DORH niti policija da istražujem, taj klub. No pretpostavljam da NK Zagreb za potrebe HNS, služi za stvaranje talenata koji će poslije biti prodani NK Dinamu ili drugoj nogometnoj momčadi radi mani-mani! Baš zato za ovu nogometnu sezonu predvidio sam ispadanje NK Zagreba iz I Nogometne lige Hrvatske, jer postojanje tog kluba, baze talenata HNS dolaskom amatera Šukera i Štimca nije izvodljivo po mjeri financiranja?!





Nema komentara: