05 kolovoza 2012

Država Makedonija

Ma ja uopće nemam prava govoriti o državi koja danas živi i postoji nakon toliko stoljeća.
         Htio sam izraziti svoje mišljenje o nacionalnoj napetosti  između Makedonaca i Albanaca u toj državi..
Naime 1964. g kao 29.godišnji pripadnik JNA, bio sam frapiran saznanjem da je JNA iz Skopja poslala po naređenju Tita, tenkove na Kosovo da smire pobunu?
          Napetost između  Srba  i Albanaca, na temelju tih nacionalnoj napetosti, pretpostavki, održava se i danas a na neki način prenijeta i na Makedonske odnose: Makedonci-Abanci  koji žive na području današnje Makedonije stolječima u miru!
Kome treba, uoći priznanja Makedonije kao države stanje u kome se opisuje ta država kao nestabilna?
         Živjeći u Makedoniji, u kojoj sam imao prijatelje i albance pored makedonaca,  mislim da ta država u suradnji dvaju makedonskih naroda  Makedonaca i Albanaca (ljudi rođenih u Makedoniji), može živjeti vječno.
Tako lijepo ponosni, pristupačni i makodenci i albanci u Makedoniji, trebali bi naći način međusobnog uvažavanja i poštivanja. Na kraju krajeva to je, ja bih rekao (lijepa naša) lijepa njihova država.

Nema komentara: