18 kolovoza 2012

Porez na imovinu

Ja se slažem s"budalom" g. Linićem ministrom financija RH, da treba uvesti porez na imovinu! Međutim taj čovjek uopće nezna da se u gruntovnici Nezavisne države Hrvatske još uvijek od tih dana, dakle od 1941.g. vode postupci o imanju i imovini.. Hej budalo g. Liniću!. Ja već 14. godina vodim postupak da se zemlja koju sam kupio prije 14.g. prevede gruntovno na moje ime i da onda plačam doprinose i poreze na imovinu.
       Budalo jedna, dali ti je jasno da ne možeš nabiti neke poreze, meni, koji nisam vlasnik imovine, jer u gruntovnici nije zabilježeno to vlasništvo!
Svašta ti sereš po medijima, ovo i ono, no na kraju svega zaključio sam da si ti potrošen čovjek. 'ajde molim te odi u mirovinu i dopusti svježim snagama u RH da vode financijsku politiku. Ti g. Liniću potrošio si svoje vrijeme skupa s g. Čačićem! Jebi te se skupa s onim koji Vas je izabrao na te funkcije!
      Idemo drito protiv ove vlasti jer nam ništa drugo ne obećava osim patnje i sirotinje i države najgore u Europi, bez perspektive, a godišnje ubiru 50 % nacionalnog dohodka samo od turizma.

Nema komentara: