08 kolovoza 2012

Turistička sezona u Hrvatskoj u rujnu 2012.g.

Zar Vam i svima nama Hrvatima nije jasno, da Republika Austrija godišnje ostvaruje  od 20 do 30 milijardi EUR-a prometa na turizmu!
          Što je naša udarna strana propagande turizma u (9. mjesecu) rujnu 2012.g. Lovni turizam!? Sranje. To su toplice recimo Varaždinske, Daruvarske... sve one koje u to vrijeme mogu ugostiti; hranom, izletima, upoznavanju obićaja tog dijela hrvatskog naroda.... da svisneš od boli, koliko seronja imamo, koji su zaduženi u propagandu (promociju turizma u Hrvatskoj) !
          Ja vjerujem da su na ta mjesta u promociji turizma ,došli ljudi preko veze u postoječoj stranci na vlasti!
Kada će se u ovoj državi, uostalom kao u demokratskoj državi SAD-u početi cijeniti individualna sposobnost pojedinaca, kreativaca, inovatora u našem društvu?
Ma znate, polazim od hrvata u cijeloj Hrvatskoj kad mislim; J.b. te se u ovoj državi Hrvatskoj ako ne cijenite moj rad, već moje veze na razini hrvatske države, koje mi u mojoj nesposobnosti pomažu da se izdignem nad pametnim ljudima.
Ako ste me dobro shvatili, cijela  elita Hrvatske države je obično sranje, koje se na temelju ili komunizma ili socijalizma domoglo vodećih pozicija u državi i na toj poziciji ostaju kao naslijednici njihovi, glupi ili pametni potomci.
Očito je u Hrvatskoj potrebna odabrana čistka i na kraju istina tko je, kada i kako pokrao državu dignuo državne novce i osigurao visoku poziciju u hrvatskom društvu?  Nije li potrebno početi od TURIZMA!?

Nema komentara: