02 lipnja 2010

Vinko

Slučajno mi je do ruku došao već objavljeni članak uvaženog g. Ratka Boškovića. Između ostalog govoreći o utjecaju savjetnika Vlade i DAB-a konstatira da se i u toj agenciji može dogoditi gubitak.
Navodi: "Agencija bi imala gubitak u razlici cijene stjecanja i cijene prodaje... pa je bilo posve neprihvatljivo likvidnu imovinu pretvarati u manje likvidnu..., odatle se može iščitati jasna... namjera da pod krinkom ... " izravnog pomaganja hrvatskom gospodarstvu" pričini štetu državnim financijama:"
Neki me poznanik stalno propitkuje o tome što je bilo sa riječkom bankom, u koju su morali uložiti oko 100 milijuna EUR-a!?, da je spase od propadanja. Neznam!
Pita me i o nekim jakim ljudima iz 90.tih godina, ne želim imenovati, što je s njihovom imovinom i što radi državni odvjetnik!? Neznam!
Ali mogu izračunati.
Da sam čovjek, koji je dobivao mjesečnu plaču od oko 2.500 tisuća EUR-a (17.500 tisuća kn.) godišnje bi to bilo oko 30.000 EUR-a, a za 20 godina. da me netko hrani u sirotinjskim domovima i plača režije i ništa ne trošim, oko 600.000 EUR-a ( oko 4,200. 000 kuna).
Ispitao bih kao državni odvjetnik, svu, nepokretnu i pokretnu imovinu, sve darovne ugovore pojedinaca koji imaju veću imovinu od tih 4,200.000 tisuća kuna i od toga krenuo.
Svaka čast ljudima, koji su na temelju svoje umješnosti i sposobnosti zaradili imovinu na legalan način!

Nema komentara: