05 lipnja 2010

Sindikati

Gospodo iz sindikata.
Ma ja sam za to, da Vam se da' i regres, božićnica, 13. i 14 plaća kao u Grčkoj, ali u isto vrijeme da se ta prava, ne temelje na smanjenju moje mirovine.
Kako Vas nije sramota. primate plaće veće od moje mirovine i zahtijevate još neke prihode na temelju prijašnjih glupih komunističkih naslijeđa, da je nasljedno pravo radnika neprikosnoveno i ne može se mijenjati!?
Čekajte.!? Pitanje . s kime ste sklapali ugovor!? Kako Vas nije sramota, tražiti božićnicu, regres, igračke od djeda Božičnjaka i Krampusa, dok mi umirovljenici nemamo ništa. Zašto se u ime Saveza sindikata ne bi odrekli regresa, božićnice, skupih poklona za Vašu djecu i sve te (pretpostavljene) novce tražili od Vlade RH i zahtijevali da se daju beskućnicima, invalidima ... i drugim bespomoćnim osobama koje žive u današnjoj Hrvatskoj!
E moj SEVER, JUG, ISTOK i ZAPAD. Vi ste uistinu izgubili orijentaciju i zasigurno ne znate u kojoj državi, s puno zahtjeva za socijalnu pomoć ŽIVITE!?
Ja, ja bi se pobljuvao na vaše obrazloženje prava na regres, božićnicu..., pakete socijalne pomoći za Vaše dečke koji čekaju Božić i novu godinu na temelju stečenih sindikalnih prava.!
HEJ, HEJ, HEJ !? Ja neprekidno imam manju mirovinu!
Napisao sam ovo u afektu, jer nisam sposoban shvatiti, sve ovo što sindikati zahtijevaju, na račun svih drugih državljana ove lijepe NAŠE.
E moj SEVERE!?
Serem ti se u tvoj referendum za sindikalna prava a posebno na ugovor od 199 ?.g. ili !?

Nema komentara: