10 lipnja 2010

Gradonačelnik grada Zagreba

Promijenio se statut grada Zagreba. Skupština i zastupnici skupštine pod utjecajem su SDP.
Na temelju prošlih izbora, čovjek, naš ili njihov, izabrani gradonačelnik, na izborima za predsjednika Republike Hrvatske, osvojio je oko 900.000 glasova i nije prošao. Dobro, u pitanju je većina građana koji biraju predsjednika države!
Ali što je sa gradonačelnikom grada Zagreba!? Mislite li, da je većina ljudi glasujući za predsjednika RH, glasovala i za gradonačelnika g. Bandića!. Ja mislim!!!.
Da sam na mjestu gradonačelnika g. Bandića, uzeo bih u ruke statut grada Zagreba i točno utvrdio odnose između mene i "neke" zagrebačke stranke u smislu odgovornosti za vođenje i napredak grada Zagreba. Vidi Zakon o gradu Zagrebu NN br.62/01 0d 125/08 (2008)
Moje zamisli i ovlasti kao gradonačelnika grada Zagreba , po statutu grada Zagreba, bile bi na temelju izravnog izbora za gradonačelnika, veće od zamisli neke stranke SDP. Ma tko je ovlastio stranku SDP, da se miješa u posao gradonačelnika grada Zagreba, član 8.zakona o gradu Zagrebu.
Evo, ja karikiram i predlažem, da nas g. Zoran Milanović, predsjednik stranke SDP u Republici Hrvatskoj, predstavlja kao gradonačelnik grada Zagreba, u izmišljam, recimo "Republici Srpskoj Krajini"
Jeli to moguće?. Ne!. Nije!?.
Ja jednostavno ne mogu zamisliti da jedan čovjek, izabran na gradonačelnikovu dužnost (recimo grada NewYorka) mora polagati računa o svojoj gradonačelničkoj funkciji stranki SDP i tražiti AMEN od G. Zorana Milanovića, predsjednika stranke SDP, kad u gradu Zagrebu, ima isto toliko ljudi, koji su ili i još uvijek glasaći za HDZ, HNS, HSP, HSU, DC, SDSS i ... Sesara,...
E moj gradonačelniče, izgleda imaš savjetnike iz stranke SDP.
Ma Vi ste gradonačelnik!
Tražite u Zakonu o gradu Zagrebu sve ovlasti, jer ja sam kao Član HDZ za Vas glasovao, za funkciju gradonačelnika grada Zagreba, ne za neku ludu, u funkciji stranke ili skupštine grada SDP-a!?

Nema komentara: