29 siječnja 2011

Oružana pobuna i bjegstvo iz JNA

Znam da imam puno pravo pretpostaviti, da je g. Tomislavu Purdi u logoru u Srbiji iznuđena izjava u kojoj potpisuje da je bio ratni zločinac.
Pretpostavljam da je puno ljudi potpisivalo takve izjave. No da se ljudi iz Hrvatske optužuju za bjegstvo iz JNA i oružanu pobunu i da su na listi traženih ratnih zločinaca u Srbiji eto to mi nije jasno.
Naime i ja sam jedan od tih ljudi optuženih i osuđenih prema navedenom naslovu i nikad mi nije palo na pamet da odem u Srbiju u kojoj imam puno hrvatskih rođaka i mješovito srpsko-hrvatskih rođaka. Pojasniću malo dubioze koje su me natjerale pri odluci ići ili ne u Srbiju u posjet tim rođacima.
Razmišljao sam o tome. da je većina pripadnika JNA iz Hrvatske u prijelaznom razdoblju 1990/91.g. pobjegla iz JNA. Na temelju toga rakao sam, neću ići u Srbiju:
1.- vjerojatno se nalazim na popisu optuženih i
2.-Osuđen sam od suda JNA.
Nisam, najviše zbog prošlosti i smrti mog oca od komunističkog režima 1945.g., htio biti pripadnik te JNA i razmišlao sam da prvom prilikom pobjegnem.
Poslije bjegstva iz JNA, Hrvata i pripadnika drugih nacija, ta organizacija JNA postala je a i prije je bila u zapovjednom kadru pripadnika JNA od 80-100% srpske nacije. Ne JNA već Srbi poslije bjegstva pripadnika ostalih nacija iz JNA, sa 100% SRBA pripadnika JNA, napali su i popalili Hrvatsku. Dakle Srbi, srpski JNA vodio je rat u Hrvatskoj.
Povučeno kao zaključak.
Nisu Hrvati osuđeni za oružanu pobunu i bjegstvo iz JNA bili protiv SFRJ kao konfederacije, već protiv SRBA i njihove Garašaninove politike:"Gdje je umro i ukopan ijedan Srbin, to je, ta zemlja Srbija i njoj, SRBIJI pripada"!
Tu GLUPOST Srba, čovjek van Srbije može /GLUPOST) prihvatiti ali Srbi ne. Oni nikad neće doživjeti katarzu, uvijek će u svojim redovima imati čovjeka koji ne piše" mejn kampf", (Srbi svi i svuda) ali oprostite misli ozbiljno i poslije svakih 20.-tak godina, uvijek ponavlja isti proces stvaranja države velike Srbije .
Eto ovaj put, za povod stvaranja velike i odgovorne države Srbije, najveće na Balkanu, kojoj treba prepustiti utjecaj i odgovornost za sve države bivše Jugoslavije, je g. Purda i zločesta fašistička, ustaška Hrvatska!!!??? Što je slijedeće 2031 g!?

Nema komentara: