02 svibnja 2012

g.Čačić, potpredsjednik vlade RH

Nikako se ne mogu othrvati kiselom dojmu, da nam se  na čelu države nalazi potpredsjednik vlade optužen za umorstvo dvoje ljudi u prometnoj nesreći u Mađarskoj.
Tog čovjeka namjeravaju prigrliti i u nadzornom odboru INE, koja je u vlasništvu (države Hrvatske?) , MOL-a, nebi li za njega  izborili oslobađajuću presudu za ubojstvo.
Taj čovjek, osoran(osobenjak) i odbojan nakon dolaska "KUKU" koalicije na vlast, svojom arogancijom pokazuje otprilike, to je moje mišljenje OVO: "j.b. te se glupi ste. Pa ja sam u svim uvjetima stvaranja ove države RH, uspio ostvariti na gruntovnicama u cijeloj RH, da nisam vlasnik ničega, da mi je plaća 5.000 kn. Ustvari  zarađujem ogromne novce na račun VAS glupih građana, a koliko ste glupi eto dokazujete da ste dozvolili g. Milanoviću, postaviti me za potpredsjednika Vlade RH. "
Ja (g. Čačić), ja ću pokazati da se jedna zemlja RH, ogrijezla u korupciji, može uz godinu glada vratiti u zemlje koja na neki način mogu životariti! To nam nudi g. Čačić.
Ja sam za to da ga se smjeni  s dužnosti potpredsjednika Vlade RH, sve dok se ne riješi postupak ubojstva u Mađaerskoj
Ako g. Milanović želi tog čovjeka u vladi RH, neka mu bude savjetnik,  ne potpredsjednik vlade,  i , neka ga lisicama veže uz sebe, da mu slučajno kao najveći ekonomski stručnjak!?  ne pobjegne u inozemstvo kao ga"starbajter. Tamo bi  možda  tu stranu ekonomsku situaciju u toj novoj državi, podigao do vrhunca  razvoja na zadovoljstvo cijelog  svijeta i gdje bi mu možda radi toga  bila dodijeljena Nobelova nagrada za izuzetnu hrvatsku pamet.

Nema komentara: