19 srpnja 2011

Zapravo, prava stranka na čelu Hrvatske države

Ma molim Vas, stranka HDZ je počela čišćenje u svojim redovima od korupcije. Svojeg bivšeg premijera je podastrla javnosti i odlučila da nije dobro upravljao državom.
S druge strane od kukuriku koalicije očekujemo obečanja i svijetlu budučnost u idućem razdoblju od 4 slijedeće godine, ama upravo kao i u bivšem komunizmu.
Gledajući po mom mišljenju, seronje, gospodu Milanovića,Čačića, Jakovčića i g. "HRELJU" koji se busa da predstavlja umirovljenike u RH, mene ne predstavlja.
Da, Ja ću ipak bez obzira na g. Sanadera i optužbe protiv njega, glasovati na slijedećim izborima za HDZ, ili za HSP!?
Upitajte se zašto?-Dosta mi je već toga skoro 100.godišnjeg komunizma!
Da ima nešto dobroga u sebi; na primjer kada radnici uzimaju poduzeće u svoje ruke i odgovornost za njegov prosperitet. To mi se sviđa, ali kada ti isti komunisti zatvaraju, ubijaju ljude koji ne misle kao komunisti, recimo na Golom Otoku, to mi je skrama na očima i ušima.
Ma znate, jedva čekam kad če bivša komunistička vlast u Hrvatskoj prirodnim putem odumrijeti.

Nema komentara: