26 srpnja 2011

Ja neznam

Ja neznam, koliko je srpskih opančara 1918.g. iz Grčke uz pomoć saveznika, engleza i francuza krenulo u oslobođenje turske pokrajine Serva.
Ja neznam na temelju čega je Versajskim ugovorom (uz Hrvatske guske u magli) cijela ta Austro-ugarska tvorevina, pa i Hrvatska, data opančarima jer to su oduvijek bili SERVI, turskog naroda.
Ja jednostavno osijećam da su Srbi ,Turci, jer je po turskom zakonu svaki Turčin imao pravo spavati sa mladenkom prije mladoženje i praviti djecu.
Jedino i baš zbog toga mogu protumačiti mržnju Srba protiv Turaka i Muslimana.
Dali je to uzrok po kome se Srbi žele razlikovati i odvojiti od Turaka i Albanaca. Možda i produžetak turske politike na Balkanu?

Zbog čega Kosovo!?.

Pa moguće je da su se na toj teritoriji pored Turaka, na isti način ponašali i Albanci. Zato valjda Srbi KOSOVO smatraju svojom državom i ne žele svoje potomke prepustiti Turcima i Albancima.
Uostalom, podrijetlo ljudi na Kosovu može se dokazati sa DNK.
Ako bi se ustanovilo da su u autonomnoj pokrajini Kosovu po DNK svi Albanci SRBI, ja bih bio prvi čovjek koji bi se borio da Kosovo kao Republika ne opstane već postane Srpska Republika KOSOVO, kao samostalna država.
Ujedno bih se zalagao da bivša autonomna pokrajina Vojvodina na temelju Ustava 1974.g bivše Jugoslavije, također postane država Vojvodina.
Naime u toj od dvije bivše autonomne pokrajine SFRJ nisam sreo više Srba protiv pripajanja Republici Srbiji. Bio sam užasnut, Srbi protiv Srba.
Bio sam u posjetu nositeljima vlasti u Autonomnoj pokrajini Vojvodini (APV). Slušao sam kad su govorili da im je dosta opančara koji žive na njihov račun.

Nema komentara: