01 srpnja 2011

Arsen Dedić, "imao sam prijatelja"

Zapravo g. Arsena Dedića jako poštujem kao pjesnika, skladatelja izvođaća mnogih lijepih pjesama, njegovih nastupa, itd.
Ali ono što me nervira je da su njegove kompozicije plagijat od plagijata.
Naime, ja kad čujem njegovu najavljenu pjesmu na TV ili radiu unaprijed znam da će sličiti nekoj pjesmi kao;" poznavao sam prijatelja..."
Kada ga slušam da izvodi neku novu skladbu, unaprijed znam kako će zvučati?, Uvijek isto ali malo različito.
Jednostavno, ne želim ga vidjeti na TV ili slušati na radiju.
Potrošen čovjek koji se ponavlja.
Za njegovu veličinu kao glazbenika svaka čast. Ja bih se u tom smislu njemu poklonio.
Pustite ga da živi u mirovini a ne da nam svake nove, stare melodije predstavlja kao novu produkciju i novo, a u stvari plagijat svega onoga što je do sada napravio.



Nema komentara: