09 srpnja 2011

Zadarska županija , zatvor Dugi Otok u blizini, općina SALi .

Pojma nemam jesam li pogodio lokaciju preko Google.
Gledao sam neke informacije na GOOGLE o zatvoru na Dugom Otoku.
Ja Župan!?, zadarske županije, odmah bih zamolio svoje službenike da mi predlože arhitektonski prijedlog za razvoj najvećeg zatvora EU na Golom otoku.
Taj bi zatvor u uvali gdje su bile barake samica imao Zatvor a na obali najmoderniji hotel za prijem stranaca koji bi dolazili u posjet zatvorenicima, možda hotel sa 7 katova, oko 300 soba za početak, i neophodne turističke objekte za zabavu posjetitelja.
Ma nemojte, arhitektu bih predložio i izgradnju turističke obale s vezovima za pristajanje manjih brodova, na 5-10 km osigurao bih izgradnju hotela, prenoćišta za turiste, koji bi trošili novce, a za svu moguću zamisao zadužio bih Državni zavod za Turizam jer ovi dolje nemaju veze.
Nov(f) ce za realizaciju ovog projekta, trebao bih kao i ideje izgradnje tražiti u inozemstvu jer mi nemamo takve pameti!?
Trebalo bi i neku inozemnu tvrtku zadužiti za izradu programa, recimo preko mene a ja bih to znao naplatiti.
Sredstva za realizaciju tog programa tražio bih od EU.
Na kraju jedan centralni zatvor zatočenika EU, zaradio bi više koristi od turizma i posjeta, reklama i medija od novčane svote koju bi EU trebala dati za investicije.
Projekt bi se mogao i proširivati, ali Goli Otok bio bi poznat kao EU Alkatraz.
Što još predložiti uz taj projekt. Izgradnju prometnica, Trajektne veze, izgradnju privatnih i hotelskih objekata sa bazenima... !... ?...
Zašto kod nas nema ljudi, da pokrenu posao na pravom mjestu uz pomoć EU, koja daje novce za programe od zajedničkog interesa EU,
Pitam se? No također znam da će netko iz državnih struktura RH pročitati moj blog prije Župana zadarske županije i pojaviti se sa svojim prijedlogom.
Zamislite EU zatvor, hotele, obiteljske turističke objekte, izgrađene marine za pristup brodova posjetilaca, dalji razvoj u izgradnji EU zatvora na logičnoj lokaciji Dugi otok, daljnje investicije u izgradnju zatvora ili zatvorenih privatnih ustanova, ma pravi raj za državu i one koji se bave uhićenjem i čuvanjem zatvorenika. Pa zatvorenici su bolesni treba im bolnički centar! oni koji su na rehabilitaciji treba im u najmanju ruku neka ustanova za opuštanje... ma Kaj ja tu bulaznim!!!
Sve će to riješiti Ministarstvo unutarnjih poslova, turizma, kulture ..., Vlada RH!
'ajde BOG, j.b.t. s.
U državnoj upravi nemate Ideja! A za nove Ideje? -Ne pitate mlade entuzijaste koji razmišljaju o daljem razvoju RH.
Moja je želja da se zatvor nazove Alkatraz 2, jer premcima, Amerikancima ipak trebamo ustupiti prednost.

Nema komentara: