06 srpnja 2011

Predsjednik RH ili SDP

Gospodin Josipović, predsjednik RH, stalno ističe da je agnostik a ne vjernik kršćanskog nauka.
Spoznavajući te činjenice nije nemoguće shvatiti da je postao član SDP.
Predsjednik RH, po ustavu mora zastupati pravdu i pravo ljudi za njihovo mišljenje i opredjeljenje!
Zašto on povremeno ili sada u zadnje vrijeme zastupa i prezentira mišljenje SDP o prijevremenim izborima?
Zato jer je po njihovom mišljenju došlo vrijeme za pobjedu SDP na izborima!
Ja tom predsjedniku ozbiljno poručujem, da se ne miješa u politiku Sabora RH i Vlade RH, da ostavi pučanstvo do izbora, neka odluči koga će imati na vlasti!
Onog prepotentnog Zorana Milanovića, koji po meni, nema ni političke ni diplomatske kulture, pameti da vodi državu, pričao sam s više ljudi, kada ga vide na TV, ide im se odmah u 00.
Mislite li kada bi pobijedio na izborima, da nebi bar 50% ljudi u RH, pri njegovom pojavljivanju na TV išlo u 00.
No to je moje mišljenje koje slobodno iznosim u javnost.
Poruka SDP-u i njihovoj koaliciji. Nađite u svojim redovima pravog čovjeka, s pravim programom, pa iako sam orijentiran oko stranaka centra, mogao bih glasovati za Vas.
Ali ako je g. Zoran Milanović taj čovjek, to ne pali kod mene!

Nema komentara: