26 srpnja 2011

Povećanje mirovine svima plačanjem poreza i na dodatak

E moja državo Hrvatska, e moj Krešimire Rožman.

U odnosu na plače državnih službenika mirovine su svojim udjelom sve manje. Nekada je bilo da su mirovine iznosile oko 50% ? manje od plača državnih službenika, pa onda sve manje i manje da bi danas spali na oko 38 % plača državnih službenika. Jasno mislim na prosjek mirovine.
Ja kao umirovljenik plačam premiju godišnjeg osiguranja za HZMO koja mi omogućuje neke popuste u lijekovima i liječenju oko 960 kn.
Osim toga na temelju dodatnog doprinosa za zdravstveno osiguranje, obustava pod točkom 21 Obavijesti o mirovinskim primanjima, plačam godišnje oko 2500 kn.
Sada navalio g Krešimir Rožman na mirovine još 64,73 kn mjesećno, godišnje 766,76 kn godišnje.
Ja kao umirovljenik, samo zato što prelazim sa 100 kn mirovine preko 5.000 kn moram državi plačati godišnje 960 + 2.500 + 766,76 = oko 4.500 kn.
Izgleda da ovu državu Hrvatsku po gospodinu Krešimiru Rožmanu trebaju uzdržavati umirovljenici, jer državni službenici koji se stalno kote i ima ih sve više, trebaju uzdržavati umirovljenici.
Plače državnih službenika se ne mijenjaju, dapače neprikidno rastu zbog oslobođenja od poreza, prireza, zareza, odreza i ... što će još izmisliti g Krešimir Rožman.
IZBORI!?
Glasujmo za stranku koja će smanjiti broj državnih službenika u državnoj upravi (od Mjesnih zajednica do vlade, Sabora i predsjednika Republike, njegovih savjetnika) za 50%.
Inaće u buduće od HDZ i SDP ako im glasovanjem date potporu, očekujte još više državnih službenika u EU i ... koji će se financirati na račun umirovljenika pa će nam i dalje padati mirovine.
Ja sam za HSS, HNS, HDSSB, HSP, LABURISTE i ima li još koja stranka koja bi se borila za povrat opljačkane imovine od dosadašnjih pripadnika vlasti i korumpiranih biznismena!







Nema komentara: