24 svibnja 2013

Krastavci



I verzija
Zamislite, netko iz EU, počinje propisivati hrvatskoj državi, kakve će krastavce, koje veličine, duljine ...uvoziti i imati na svom tržištu?. Ja predlažem da oni budu, krastavci, debljine 20 cm i duljine 50. cm !? jer ja takove krastavce proizvodim u EU!?, i želimda se samo oni nađu na tržištu EU za prodaju, nebi li zaradio preko nekih propisanih normi u EU veliku zaradu!

Ili primjerom se najbolje, za glupe ljude može obrazložiti neko pravo i pravda. Moj susjed i ja dogovorili se da međa između naše zemlje bude kamen međaš.

E nemože kaže država. Vi se nemate pravo međusobno dogovoriti o tome bez odluke države!?

Pa ako sam se ja kao država Hrvatska, dogovorio za bescarinsku  Uniju i protok roba  po CEFTI ili dvije države između sebe, kaj k.r.c ima s tim EU?

Hoće li mi EU odobravati i dozvoljavati izgradnju satelita za proučavanje svemira, u najmanju ruku!? Ne ovde  se radi o promaciji država koje su za ovih godina u EU stekle neko pravo!? i hoće gospodariti s državama EU i u svijetu.

Dali je proizvodnja kozjeg i ovčijeg sira određena u Hrvatskoj državi. Koje bi ti sirevi trebali imati karakkteristike; islandskog, nizozenskog, njemačkog, austijskog, grčkog do  južnoafričkog
ukusa?.

Ako od EU hoćemo osnovati nešto slićno, ekonomsko- političkim  uređenjima u SAD, onda dozvolimo da nam nitko neće komandirati, kakve krastavce po duljini i širini proizvodimo, već da nam priznaju u okviru EU i naš teran, pršute, vina, štrukle i sve ostalo, što kao kulturu u EU donosimo. Inaće, goni EU zbog ono malo kredita koji će nas učiniti ovisnim i zavisnim od nekih država EU.
Ja sam za to, da ono što smo i od čega smo u svojoj državi živjeli, nikakav susjed, (ni EU)  u ovom slučaju ne može zabraniti ,da to i proizvodimo.

Hoće li neki seronja u EU priznati našu autohtonu proizvodnju kao europsku, boli me patka. Hoćete li je jesti hrvatsku hranu, dođite u Hrvatsku. Hoćete li jesti japansku kuhinju i uživati u njoj idite u Japan..

A "krastavce" bilo koje vrste i veličine  i ne samo krastavce, proizvodićemo za sebe sami bez utjecaja EU, jer to je naša zemlja i naši klimatski i drugi poljoprivredni uvjeti za sve poloprivredne vrste koje obitavaju na ovom području i daju puni proizvod iz postojeće zemlje uz postojeću  agrikulturu.
Rekao bih, ako nas EU pod tim uvjetima prima u svoje udruženje, može, inaće nešto nije u redu u vodećim glavama naše države i EU..

Svojoj državi, mislim onima koji su odgovorni, predlažem da sve naše proizvode zaštite pod nazivom "HRVATSKI". Hrvatski teran" hrvatska odjeća, hrvatska obuća , hrvatska jela , posrana hrvatska gnojiva od krava, ma sve neka ima naziv "HRVATSKI" jer nam to nitko ne može osporiti.; Srbi, Slovenci, Bošnjaaci, Ccrnogorci, Makedonci...
Svi oni, malo prije navedeni pa i Slovenci i njihov prostor, stvoreni  kao država 1918..g., svi se žele prikrpiti i  prisvojiti hrvatske proizvode stvarane od stoljeća 7. pa  tako i iz vremena Austro-ugarske države.

Jedini bih izuzetak dao državi Vojvodini, jer je i ona u sklopu Hrvatske, bila u sastavu austo-ugarske države.

Nema komentara: