05 svibnja 2013

Bivša, Titova država SFR Jugoslavija

Ja pripadam balkanskom, hrvatskom narodu.  Konkretno, rođen sam u srednjoj BiH i nikad se ne bih odrekao svojeg  hrvatstva.
    Pretpostavljam da idemo po abecedi da  nijedan: Crnogorac, Bosanac (BiH), Hrvat, Kosovljanin, Makedonac, Slovenac, Srbin ili Vojvođanin, nebi odrekli svoje pripadnosti području bivše Jugoslavije.
    JA NE ŽELIM BIVŠU JUGOSLAVIJU, načinjenu prema poslijedicama 1. ni 2. svjetskog rata.
 Ja želim da se za bivšu Jugoslaviju primijene Titovi zakoni iz 1974.g. i svaka od država ili pokrajina nastalih raspadom te bivše države, ima svoju samostalnost.
     Ovo područje sjevero-zapadnog balkana, toliko je povijesno i kulturno povezano da se svi narodni obićaji i kultura odmah prepoznaju i toleriraju.
Ulaskom Hrvetske u EU, ja mislim, smatram, ulaskom cijelog dijela bivše Jugoslavije u EU, pod uvjetom da se SRBI pod Miloševićeim utjecajem   i  "Garašanovim  utjecajem " odreknu sna o vladanju ovim prostorima  koji su uvijek prije TITA  pripadali Austro-ugarskoj državi.
Kao prinjer istićem da Srba ima 5 - 6 milijuna a Hrvata 4-5  milijuna. Kulture su različite, katolička i pravoslavna (danas je pravoslavni Uskrs). Dokle god Srbi na ovim hrvatskim- austro-ugarskim  prostorima imaju osijećaj da ih pravoslavna Rusija podržava i ne shvate da žive u zapadnom svijetu (Vojvodina), dotle će u njihovim redovima vladati kultura nasilja, na zapadu  (u Hrvatskoj), poznata u bivšoj Jugoslaviji pod imenom OPANČARA.
Bit ove moje poruke je očit ,ako ga netko nije prepoznao?
Udružimo sve snage bivše Jugoslavije (20. milijuna ljudi) da ponovno steknemo prestiž u konstituiranju EU i zajedničkih interesa.
Zar Vas oblik granica države Hrvatske, ne podsjeća na pticu ( Galeba ) koja cijeli prostor iza sebe, sve zemlje bivše Jugoslavije vuče na zapad.
Pri tome mislim da nikada nebih mogao živjeti u nekoj državi, bivšoj Titovoj Jugoslaviji, pod utjecajem Srba,


Nema komentara: