18 svibnja 2013

Gledam Ja,jado jadovito!?

Naš predsjednik države HRVATSKE  uručuje neke nagrade za sjećanja u proboju iz jasenovačkog Logora (Jasenovac) neznam možda 1945.g.
         Jasenovački Logor bio je aktivan do oko 1947.g. u kojem su  ubijani Hrvati koji su se do 1945.g. borili protiv Srba i Titovih partizana a za spas Hrvatske Neovisne Države NDH. od dominacija Srba, Garašaninove politike  i politike Tita, koji je računajući da Srba ima više od Hrvata, igrao na njihovu stranu i molim Vas, predao cijelu Austro-ugarsku Vojvodinu i Srijem  Srbima!
Sječanja na tu povijest Srba koji su pobjegli iz  logora Jasenovac, kojima se klanja hrvatski predsjednik g. Josipović, neobićno me podsjeća na možda, karikiram, da bi se trebalo pokloniti i žrtvama Blajburga, taman ih bilo samo 10 tisuća kao i Muslimana nastradalih u Srebrenici?
I Znate još ono što me zanima!?
Kada će neki hrabar Hrvat (ja sam matori konj), skupiti hrabrost i od još živućih Hrvata, prikupiti i radi istine objaviti žrtve Hrvata na Blajburgu i križnom putu preko cijele bivše Jugoslavije, samo zato što su bili Hrvati i što ih je trebalo zatrti na ovim !"Garašanovim!?" srpskim prostorima koji su izmislili "BAŠĆANSKU PLOČU!? i izmislili život HRVATA na ovim povijesnim prostorima.
Meni uvijek ostaje u sjećanju ,ono tursko (servi-robovi) po kojima su pretpostavljam dobili povijesno ime!?


Nema komentara: