24 travnja 2012

Izbori u Francuskoj

Znam da moj blog tu i tamo, čitaju i u državi Francuskoj. Pa iako nemam nikakvo pravo miješati se u predsjedničke izbore te zemlje, ipak bih htio izraziti svoje mišljenje. Postotak od 18%, koji je na prvim izborima dobila Žan-Mari Le Pen (jesam li dobro preveo ime osobe na Hrvatski jezik?)je zadivljujući za donekle neonacionalističku desnu stranku, o kojoj se može pročitati na internetu. Ne interesiraju me ni prvi pozitivni uspjesi protukandidata Hollande-a protiv Sarkozy-ja. Znate što mi je važno. Važan mi je dosadašnji uspješan razvoj EU, sukladan međusobnim kontaktima francuskog predsjednika Sarkozy-ja i njemačke kancelarke g-đe Merkel. U uvijetima kada se konsolidira EU, koja prolazi kroz krizu digniteta, svaka promjena koja bi u Francuskoj došla promjenom predsjednika države, zaustavila bi započeto a nedovršeno djelo ovog izuzetno dobrog dvojca u konsolidaciji EU. Oprostite, na fracuskom, grčkom, italijanskom jeziku znam, samo što znači Amore, Amor, LJUBAV, zajednička riječ svih europskih naroda. I eto, ja imam ljubav prema tom francuskom narodu, prema Caru Napoleonu, koji je vladao i ovim našim hrvatskim teritorijem, tada u sastavu austrougarske monarhije. Ona je tada, vladavina Napoleona, možda ću biti glup ako kažem, bila prva poveznica europskih naroda. Napoleonovo doba! Treba ga istražiti! Ja Hrvat navijam za gospodina Sarkozy-ja.

Nema komentara: