27 travnja 2012

Eurovizija i "moje pjesme moji snovi"

Nakon objave ovog naslova  "moje pjesme moji snovi" u tjedniku 24 sata expres (27.travnja 2012.),  po cijeni od 6,99 kn i naznake  u tom članku, da će  neki  "snalažljivi"  predstavljati našu  hrvatsku pjesmu na Euroviziji,  našu zemlju u svijetu...i da će za nastupe ušićariti prosjećnu godišnju plaću hrvatskog radnika,  nije li vrijeme, da se zabavljačima s naše estrade,  pod sumnjom da su primali novce na novce, zabrane ove godine  nastupi. Zabrana pred javnosti, u glazbenom predstavljanju Republike Hrvatske. Otkažimo ove godine nastup na Eurosongu.
Dali je i sam izbor pjesme i g-đice Nine Badrić bio financiran iz blagajne neke stranke?
Ja sam obićni seronja,  tipfeler, drukfeler, pogreška u rođenju. Nisam rođen na Sanaderovoj strani!
Ali zašto prokazana g-đica Nina Badrić treba sa svojom užasnom pjesmom predstavljati hrvatsku državu na Eurosongu.
Koliko si je dobila novaca, koliko su plačene  vježbe, uigravanja pjesme a koliko spremačice,  čistačice u studiju za uređenje snimanja pjesme,  pjesme za koju sam ja unaprijed sto posto uvjeren da će zauzeti zadnje mjesto.
A koliko su tek dobili oni koji su pjesmu progurali u Eurosong.
Sve je to pitanje DORH-a.
Jedanput sam na ovim stranicama rekao: reci mi gdje radiš,  pa ću ti reći gdje si mogao drpiti ili zatajiti novce!
Ako me pitate i ako ostane da će g-dićna Nina Badrić predstavljati hrvatsku pjesmu na Eurosongu, onda ću vam reći, da ću sve pjesme slušati s posebnom pažnjom a pjesmu Nine Badrić pod aureolom iznad glave u znaku EUR-a ili Kune!
Umjesto nje, predložio bih da nas zastupaju Slavonske Lole,  Zlatni Dukati ili neka od omiških klapa što bi bila i promocija Hrvatske u glazbenom i promotivnom turizmu.

Nema komentara: