10 ožujka 2011

I PODRAVINA JE DA VLADA PADNE! DOLJE VLADA, Dolje Vlada!!!!

Mi podravski seljaci iz Mikleuša blizu Slatine i seljaci iz Kloštara Podravskog blizu Đurđevca te naši sindikalni seoski, seljački predvodnici, zahtjevamo da ako predsjednica vlade ne dođe u naša sela i ne objasni koja je seljačka budućnost Republike Hrvatske neka padne vlada.

Osim toga ako nam ne da sve moguće povlastice i više od onih koje su davali ministar g. Čobanković pojedinim udrugama seljaka, mi ćemo organizirati prosvjed i sa tri traktora blokirati našu seosku magistralu. Zašto i zbog čega!? Pa zato što vlada više poklanja pažnje ribarima i inim seljacima iz Slavonije a o nama iz sela Mikleuša i Kloštara Podravskog nitko ne vodi brigu.

Zato pozivamo sve seljačke udruge, da se udruže na nivou općina i svaki dan u nekoj drugoj općini prosvjeduju protiv Vlade RH. Neka traže njenu ostavku kako je traže plemeniti seljaci i druge udruge koje su za to, da sada osvojimo Vlast, sklopimo ugovore s EU, ubiremo novce od turizma, i planiramo radničko-seljačku pobjedu na slijedećim izborima 2011 i 2015.g.

Osobno mislim (ja sam Hrvat), da je ovaj narod hrvatski glup kao kokoš, guske u magli ili neznam što. Pa zar ti ljudi ne shvaćaju da se cijeli svijet i Europa u toku 1990.g. - 1995.g. normalno razvijao a da je u tom vremenu Država Hrvatska sustavno uništavana.
Hvala bogu što imamo ono što danas imamo, zahvaljujući hrvatskim braniteljima i ljudima koji su mogao bih reći iz pepela stvarali ono što danas imamo.
Hvala bogu što je Europa a posebno međunarodni sud u HAG-u shvatio, da je bivša JNA u Jugoslaviji propala, da su svi vojnici drugih nacija pobjegli iz JNA a ostala je samo Srpska narodna armija SNA u čijem je sastavu bilo 100% Srba. Oni su se borili da im Mikleuš ili Kloštar Podravski budu glavni gradovi zemlje Srpske Slavonije.
Zato mi kao srpski mogući glavni gradovi Slavonije tražimo poseban tretman i tražimo da nam dođe premijerka ili ministar Čobanković i obeća "LOVU". Lovu od koga? Od umirovljenika koji plaćaju poreze, odreze, zareze, prireze za ovu državu.
I ja kao neki Hrvat zahtjevam da vlada da' ostavku. J.b. mi se za ustav, Saborsku većinu ja zahtijevam ostavku Vlade RH. Ajme seljaci iz Mikleuša i Kloštra Podravskog izađite na ulice Dolje Vlada.
A kad Vlada padne razmišljaćemo o budučnosti!?!?...

Nema komentara: