11 veljače 2011

Sport?

Vjerujte mi na moju čast i moje mišljenje. Kad god (rječnikom naroda) gledam bilo koju tekmu na HTV zanimljivu za mene, mi Hrvati, hrvatski klubovi, reprezentativci, gubimo utakmicu.
Neznam jeli to zbog toga što nam je g. MAMIĆ iz kluba DINAMO, predstavnik generacije, koja psuje:" ...budalo jedna, je.o ti ja m.t.r protiv novinara i kome nitko ne može ništa!?
Vjerujte, da je u državi Americi, stao bi mu netko na žulj!
Kod nas ne , u državi Hrvatskoj.
Mislite li da mu g-đa Kosorica čuva leđa.
Onaj g. Marković! Hoće li on do smrti biti najmozak za hrvatski nogometni savez (HNS)?
Ma boli me patka koga će izabrati ali, nije li on zaslužio Jugoslavensku penziju na tom mjestu?
A g. Mamić, već na temelju bezobraznih izjava objavljenih na HTV, zaslužio je kaznu zatvora jer je javna uvreda osobe kažnjivo djelo.
Pitam se komu on služi za primjer? HTV ga već više puta, pušta u repriznom nastupu! Jeli to uputa za nas gledatelje da možemo, kome hoćemo, j.b.t. mater i ostati nekažnjeni?
J.b.t. se. Postavljam pitanje, gdje su ti Mamići bili 1.lipnja 1990.g. odnosno za vrijeme izbora u hrvatskoj državi?

Nema komentara: