11 veljače 2011

OZNA SFRJ ili OZNA HRVATSKA, g.? Manolić.

U gradu Zagrebu, danas 11.02.2011. g na HTV 1, govori g. Čićak i gosti govori o ubojstvima komunista, vojske, naodno-oslobodilačke borbe, protiv Hrvata, iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine.
Ljudi.!?
Pisao sam i ranije i tražio gdje je nestao taj i taj čovjek poslije "Blajburga", U gradu Zagrebu, rekoše u maksimirskom logoru. Ma j.bo ja sve te četnike koji su poslije oslobođenja grada Beograda prešli u partizane, divljali po Hrvatskoj i zaradili svoju prvoboračku penziju.
Ma svi su Srbi po nacionalnosti. Pronađimo ih. Ukinimo im prvoboračku penziju i pitajmo na temelju čega su je zaslužili?
Moj otac, Hrvat, ubijen je u maksimirskom logoru 1945.g. poslije 15 svibnja te godine i nikad nismo, niti moja mater ni mi njegovi potomci saznali koji ga je j.g.s.lOvenski velikosrpski četnik iz 1944g. poslije pada Beograda ubio!?
Danas je g. Purda problem. Ovaj g. Josipović liže gu..cu g. Tadiću. Ima li neki Hrvat koji može reći srbima, jebi .. se pa Vi ste u prošloj 1918.g. izmislili Slovence a poslije 1945. ustaše da bi vladali velikom Srbijom, doista ne od Virovitice do Karlobaga, a ipak makar malo pa osvojiste hrvatsku zemlju uz rijeku Savu, hrvatsku posavinu
Kome se sudi u HAG-u? Četnicima, ne! Sudi se ljudima koji su se stolječima borili protiv zla, otomanskog ili srpskog

Nema komentara: