18 studenoga 2010

Razvoj, investicije, gruntovnica u RH...

Sažimajući naslov, počevši otraga, od gruntovnice, nije mi jasno, zašto neki čo'jek, koji ima svoju zemlju, upisanu u gruntovnici, želi pokrenuti neku proizvodnju na svojoj zemlji, naš'o investitora, ne može dobiti dozvolu, da proizvodnju organizira i to uradi po svojoj volji!?
Koji će mu k.r.c dozvola od lokalne, općinske, županijske, državne zajednice, kad to on pokreće na svojoj zemlji, uz svoj rizik, na temelju kapitala za investicije, koje je svojim imenom, imovinom ili šarmom dobio na tržištu kapitala!?
Zar zadatak te državne ( od lokalne, pa do) ..., bilo koje zajednice nije, podržati te ljude!?
E nema majci..., kako bi rekli naši stari, daj meni državnom službeniku, da ti dam dozvolu za tvoj život i razvoj!?
Možda namjerno karikiram i s.r.m.!?
Ali, dokaži te mi, da danas u Hrvatskoj, ima, nema , najmanje tisuće projekata razvoja, na lokalnim nivoima društvenih zajednica i više , koje ovise o pokretanju samo od mita i korupcije!?,
Ja bih to rekao, nazvao; "DAJ MI I DOBIT ĆEŠ"! TO JE KRILATICA HRVATSKOG GOSPODARSTVA!?
Čisti mito i korupcija na svim nivoima!?
E sad, kad si postavljam pitanje; jeli za to odgovorna Jadranka Kosor(HDZ) , g. Linić (SDP) , jer nema Račana, neznam, jer jedni od drugih uče istu naslijednu politiku.
Što nudi SDP!?
Pa ove godine, je, najmanje od turizma = oko 50 milijardi kuna, skoro polovica državnog proračuna!
Nudi novu vlast, koja će sve dosadašnje napore bivše vlasti HDZ, ako bi je srušili pripisali sebi, doveli MMF, smanjili plače, mirovine, davanja za socijalu, nezbrinute, nezaposlene i tko zna što, za porodilje itd... a sebi osigurali pozicije za zarade, mito i korupciju!?
Zapravo ja možda lupetam, ali lupeta i ta koalicija SDP, koja ništa drugo ne zna, već pričati o tome, da pojedini ili svi potezi sadašnje vlade ne valjaju, a oni ništa ne drugo nude!?


Nema komentara: