23 studenoga 2010

POPLAVE

Ja u svojoj kući, imam nešto nizu garazu(10. cm), od nivoa kisnih voda. Kako je odvod uvijek problematican, kisna voda mi stalno ulazi u garazu ako se odvod kisnih voda zacepi i garaza malo poplavi (govorim figurativno)!
Je, kako sam vidio, da moji kumovi koriste one nepropusne vrece za ubrano grozdje, trop,širu... radi transporta zbog obrade u vino ili zbog proizvodnje rakije, pade mi na pamet , da te vrece mogu puniti vodom i vodi koja prodire u garazu uciniti prepreku. Ne trebam tražiti vreće s pijeskom!, da bi sprijecio ulaz vode u garazu!: Receno, ucinjeno.
Napunio sam te vrece vodom, stavio na ulaz u garazu (s unutarnje strane), podupro ih stolom i vrecama od pijeska te sprecio ulaz vode.
Sto iz ovoga zakljuciti!?
Zar su samo vrece s pijeskom prepreka, da slivne vode udju u garazu ili na ulazna kućna vrata!?
Ne! Mogu posluziti i vrece, rezervoari raznih oblika napunjeni vodom ( koji se mogu puniti i prazniti vodom, kad ima ili nema poplava) i kao pripomoć, vreće s pijeskom. Jeftinije je!?
A što bih drugo mogao, osim preporučiti entuzijastima, da razmisle i riješe ovaj problem
Pa poplave nisu udari atomske ili hidrogenske bombe. Mogu se predvidjeti!
Ali tko o tome jos razmislja?

Nema komentara: