20 studenoga 2010

I još o prometu

Imam hvala bogu svoj auto, vozim se i uvijek me strah, da iza nekog tramvaja, na nekom nogo-stupu, nagazim nekog neopreznog čovjeka, ako na tom nogo-stupu nema semafora. Zato propustim visoki tramvaj ili visoko vozilo s moje desne strane ako mi zaklanja vidik i krenem poslije tog vozila u sigurnu vožnju!?
Noću kad vozim auto, često vidim cestare ili ljude koji reguliraju promet u nekoj bljeskajućoj odjeći ili s bljeskajućim priborom, lampom ..., pa se mislim!? :
"Koliko je takovih pješačkih prijelaza, ( zebri) , u Hrvatskoj i kako ih obilježiti, da budu uočljivi u noćnoj vožnji!".
Pa obilježimo svaku zebru jednom svjetlećom bljeskajućom bojom po sredini, širokoj 20- tak centimetara, koliko je široka traka zebre, da bude uočljiva za oba kolnika i problem riješen. Noću kad vozite i dolazite do pješačkog prijelaza, osvijetljena zebra, iz vašeg automobila upozori će na oprez u vožnji.
Koliko je to skupo!? Ne sigurno toliko koliko je izgubljenih života na križanjima i zebrama.

Ne dozvoljavam nikome, da ovu moju ideju proširenu ili obrađenu na bilo koji način zaštiti i patentira kao svoju ideju, kod bilo koje organizacije za patente u svijetu.
Upravo sam prije ovoga pročitao nešto o Nikoli Tesli, koji je svoje ideje dao na korištenje svijetu i kome ja ne bih mogao biti ni dio crnog ispod nokta.

Nema komentara: