07 studenoga 2010

POLITIKA u Saboru RH

"Sanader, bivši premijer", ponovno!.
A zašto bih, da sam, saborski zastupnik u Saboru RH, glasovao za oduzimanje imuniteta g. Sanaderu, ne optuženom i nesuđenom čovjeku, izabranom, građaninu RH u Saboru RH?.
Zašto bih bio ljudska giljotina!?, ... "ako si nevin... prvi baci kamen"..., ne citiram i (smlaviti), zašto bih ga smlavio !?.
Pa on g. Sanader, je čista sreća hrvatskog Sabora, jer će, braneći se iz klupe, dati puno podataka o funkcioniranju države od 1990.g.
Kao poštapalicu na ovo mišljenje, navodim; "G. Kajin je bezobrazan" u svojim nastupima u Saboru RH!. Međutim, puno puta, kao da mi govori iz srca i duše!. Da nema takvih ljudi, Sabor RH bi bio farsa!?
G. Barišića se spominje kao pokajnika? Pa ja kao čovjek, npr. "optužen za ubojstvo ili bilo što", vadio bih se na sve načine, da izbjegnem kaznu, optužio bih, ne daj bože i samoga boga za moju sudbinu, jer:"svi su krivi a ja sam nevin"!?. A znate zašto.? Radi se o životu u izobilju, kojeg ni sanjati nisam mogao!
Evo, vjerujte mi, ja sam obični građanin RH, bez znatnih primanja i mogu!?, optužiti, bilo koga u RH da sam mu dao nov(f)ce!?.
Dokaži to na sudu!
Ako imaš indicije a ne dokaze, poseri se, rekao bi jedan moj dobri prijatelj!?
Daj Sabore, (ljudi u Saboru RH) , budite pravi i dozvolite, pravo svakom čovjeku kojeg je u Sabor izabrao narod, da kaže svoju riječ, svoje mišljenje!
Mislim da je sreća stranke SDP, što se ovakav čovjek g. Sanader, vratio na političku scenu i iznutra u HDZ-u ima svojih istomišljenika?.
Preporučujem im, da kao stranka SDP, budu protiv oduzimanja imuniteta g. Sanaderu!?, jer će u Saboru čuti daleko više od g. Sanadera, već će to čuti, optužujući ga i zatvorivši ga u Remetincu!
Sreća je za državu Hrvatsku, što ima g. Sanadera, kao čovjeka, koji u neku ruku predstavlja (kontinuitet) , nastavak politike g. Tuđmana i o kojoj, politici, bi toliko toga mogao, svojim nastupima, ispričati u Saboru RH.
Šteta je, ne dopustiti mu da priča!.
Očito je nekome stalo, da kao nezavisni zastupnik, računa na podršku nekih članova (glasača) bivših HDZ i osnivajući neku nezavisnu stranku, računa na pobjedu u izborima 2011.g. a time i mjesto prestavnika stranke u budućem EU u ime RH.
Vlast je slast!!!

Nema komentara: