29 listopada 2013

HRT1-emisija "Što me žulja" svaki radni dan od 11.sati.

Jeste li primjetili da se u toj emisiji, uglavnom javljaju žitelji komunalnih struktura, jer u svom pitanju moraju se predstaviti i dati svoje podatke. Zato je za mene ta emisija jednolična i ofucana.

Da je ja vodim dao bih broj telefona, recimo 0800-1111, nebih zahtijevao podatke o osobama koje nešto žulja. Preporučio bih im da svoja pitanja na taj broj emisije "Što me žulja" postavljaju iz javnih telefona iz kojih se nakon poziva ne može otkriti tko ih je , pitanja, postavio!

Mislite li da bi tada bilo pitanja o komunalijama u nekom mjestu na pr. dali je i zašto netko od državnih poduzeća završio asvaltiranje ulice, organizirao cjevovod ili kanalizaciju?

Ne, tada bilo i anonimnih prijava protiv pojedinih državnih poduzeća ili pojedinaca koji su jamili i morali bi na temelju anonimnih prijava i  prozivanja,  DORH-a dostaviti svoje izjave.

Recimo mene interesira tko je u državnom tijelu koje se bavi organiziranjem rezervi države na najmanje 3 mjeseca života ljudi,jamio Pšenicu iz državnih robnih rezervi?

Ni pšenice niti okrivljenih, a po Hrvatskoj državi privatnih vikendica, stanova, državnog zemljišta, obale, brodica u privatnim rukama...

Najžalosnije je za mene što najvećma, takvu imovinu imaju zaslužnici bivše komunističke Socijalističke Republike Hrvatske ili njihovi potomci, koji su iskoristili stvaranje Hrvatske države za svoje veze, probitke i ustoličenje u novoj državi.

Zar se nikad niste upitali, kako su bivši komunisti odmah postali domoljubi i bivši komunisti koji su sa g. Račanom osnovali novu komunističku partiju pod imenom SDP. Zašto ta stranka ima toliko sljedbenika?

Štiti ih zakon koji je zastario za bivša komunistička ubojstva i bivše otimanje imovine u ime komunističke partije, države, TITA i SFRJ, bratstva i jedinstva, koja su podrazumijevala, bratstvo i jedinstvo svih Srba ma gdje ih bilo na teritiriji bivše austro-ugarske ili bivše turske države.

I zato u emisiji "Što me žulja" treba primiti i reagirati na sva a ne samo na komunalna pitanja.

Eto na znanje, mene žulja, što naša država smanjuje plaće i mirovine, broj zaposlenih, a ima novaca, miliona privatnih EUR-a sakrivenih na sve strane u bankama drugih država?

Nema komentara: