11 veljače 2013

Mreže u Hrvatskoj

U Hrvatskoj koliko mi je poznato, za usluge pristupa internetu imaju tkzv poznatije kompanije; T-com, Vip, Tomato i druge koje neću nabrajati
         Ja sam se ranije registrirao na mrežu B.net i imao vrlo brze kontakte sa službom za korisnike, sve dotle dok ih nije preuzela mreža VIP-a. Kada sam birao na B.net-u usuge korisnika, vrlo brzo mi se javio operater i objasnio ono što me interesira i trebam znati zbog korištenja mogućnosti mreže.
         Danas zašto kontakt sa službom za korisnike ne mogu dobiti birajući telefon 0917788, neka mi sam bog objasni, jer sam se danas pola sata od 15.30 do 16 .15 trudio uspostaviti vezu sa službom " Kažu pritisnite br. 5" i nisam uspio. Nisam glup, znam raditi i radim, koristim računalo i pristup internetu već 15.g.
Ne tvrdim da je VIP mreža za odbacivanje, dapače ja je preporučujem, ali treba mijenjati ljude koji nisu u skladu sa razvojem.
U svom životu sam uvijek učio i svakih 5 godina mijenjao svoj položaj i funkcije, odgovornost u radu iz razloga, da nebih na jednom radnom mjestu postao metuzalem!
         Ovoj mreži, čelnicima VIP-a preporučio bih ozbiljnu analizu kadra i konkurencije za radna mjesta na temelju programa svake druge godine, INAČE, nazovite 0917788 ili ako ste korisnik VIP mreže 7788,  pokušajte doći u razgovor s njihovim operaterom!?
Koliko zarađuju na fiksnoj ili drugoj uključenoj mreži ako Vam se ne javljaju na Vaš poziv (1/2) pola sata!

Nema komentara: