02 prosinca 2010

Papa, Crkva i prezervativi.

Ponukao me članak o gospodinu velečasnom don Matislavu Viliću u listu 24 sata ,na strani 10/11 od 7. prosinca 2010.g.

U emisiji "Hrvatska uživo" dana 2.prosinca , govorilo se o crkvenom, navodno, promijenjenom stavu o upotrebi prezervativa. Gosti su bili prof. Adalbert Rebić i novinar g. Darko Pavić.

Slažem se da se nije promijenilo stajalište crkve o ljudskom životu, embriju i upotrebi kondoma.
Međutim ono što me iritira, je izjava svećenika koji kaže (proizvoljno tumačim izjavu);" kada zagusti vjernici dođu u Crkvu!?"

Prije svega postavljam pitanje tom svećeniku a i "Crkvi, - što znači -zagusti?"

Zar, vjernici trebaju crkvu ili crkva vjernike? Što je u stvari svećenik a što crkva?
Dali je crkva svećenik (pop) ili ljudi koji čine tu Crkvu?
Ako je Crkva svećenik (pop), nebi li bilo bolje da svećenici obilaze svoju pastvu... imaju popise vjernika... !, čak i onih koji vrlo rijetko, za Božić, Uskrs dolaze u Crkvu. Ne bi li ih trebalo obići, ne pred Božić, uskrs ... i upitati u čemu je problem njihove vjere?
Ako je Crkva

Kod mene za ovih 12.g., bez obzira, što zna moje ime i prezime i adresu stanovanja , nije se najavio u posjet moj svećenik kome pripadam, iako sam to očekivao!
Trebao sam ga zamoliti da dođe na ručak!?
Nije mi zagustilo.
Mislim da i u Crkvi i među svećenicima i među narodom (oni koji su svakodnevno ili tjedno... na misi ,) postoje odabrani, odabrani u pristupu.
Oni koji su pretpostavljam, dobrostojeći, poželjni su svećenicima za posjet, (LUTER!? i Crkva...!?) a sirotinja?..., možda dovoljna prezira, jer tu se ništa ne može "ušićariti" !?
Što je bitno?
Bitno je, za Božić pokupiti (nofce) zbog posvećenja stana a onda Bog te vidio do slijedećeg Božića!
Neka mi oproste crkveni velikodostojnici na ovom mišljenju, možda nisam u pravu, možda treba promijeniti pristupe (Crkvi- vjernicima),
Ali to je samo moje mišljenje.

Nema komentara: