12 prosinca 2010

Nova opcija

Poštovani.
Ako ste primijetili, ja sam uvijek bio za treću opciju vlasti u (Republici Hrvatskoj) RH!?.
Zapravo, neko sam vrijeme razmišljao o mogućnostima utjecaja vlasti i otkrio, da, natječući se za vlast u RH, niti jedna stranka nema pravo za ponavljanje!
Ma zamislite g. Linića, (Riječka banka), ili onog blesavog g. Milanovića, predsjednika SDP, kome, ama baš ništa, pa čak i borba protiv korupcije ove vlade ne paše!
Čini mi se da je ovdje borba u novcima!
Naime stranka SDP je zavidna, što je HDZ kao stranka na vlasti ostvarila puno više novaca nego što su oni. kada su bili na vlasti?
Ma zamislite jednog g. Linića ili g-đu Ingrid Martinčević na vlasti uz svog supruga, koji je po mom mišljenju, čitajući iz Medija, bio, ili su bili upleteni u malverzacije!?
Ja običan čovjek, koji nema veze s medijima ali pamti, upamtio je informacije o g. Liniću i o g Martinčeviću!?
Hoće li nam g. Linić i g-đa Martinčević biti u novoj VLADI RH!?
Navijam za HSLS, HNS, HDSSB, HSP, SDSS, za novu opciju!
Zar g. Pupovac nije prava opcija za prijelaznu treću vladu ( za predsjednika Vlade RH) , koja bi razriješila sve korupcije i malverzacije u RH (nisam Srbin, već Hrvat) !?
Bez obzira na sve, navijam za treću opciju.
A za g. Linića ili g-đu Martinčević (g. Martinčevića saznao sam iz medija).
A što mogu kad volim čitati novine!?

Nema komentara: